Veelgestelde vragen

  1. Retourneren

1.1: Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling retour te sturen?:

Niet helemaal tevreden met je bestelling? Geen probleem! Je hebt 14 dagen de tijd, na ontvangst, om je bestelling te retourneren.

1.2: Wat zijn de retourkosten?:

De retourkosten worden door Mooddz betaald. Stuur een appje naar 0626645387 of een mailtje naar info@mooddz.nl en wij sturen jou een retourlabel op waarmee je je pakket bij een post NL punt kunt opsturen.

1.3: Binnen welke termijn wordt mijn retour behandeld?:

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, zal deze binnen 1 tot 4 werkdagen worden verwerkt.

1.4: Hoe retourneer ik mijn bestelling?:

Stuur een mailtje naar info@mooddz.nl of een whatsappje naar 0626645387 waarin je aangeeft wat je wilt retourneren en waarom. Zodra wij dit binnen hebben, maken wij een retourlabel voor je aan en sturen deze naar je terug. Dit retourlabel plak je op je pakket en je geeft je pakket af bij een Post NL punt. Zodra wij je pakket binnen hebben, zetten wij de terugbetaling in werking. 

1.5: Kan ik mijn items ook ruilen?:

Ja, tuurlijk kan dit. Stuur een mailtje naar info@mooddz.nl met je ordernummer, naam, het item dat je wilt ruilen en de goede maat/het item dat je ervoor terug wilt. Ook dan krijg je een retourlabel van ons. Zodra wij jouw pakket binnen hebben, sturen we het juiste item naar je op!

1.6: Is het mogelijk om sale items te ruilen?:

Nee, dit is niet mogelijk.

 

   2. Bezorgen

2.1: Wat zijn de verzendkosten?:

Nederland: we bieden verzending aan voor bestellingen binnen Nederland voor €4,95. Er wordt er een standaard verzendbijdrage van €4,95 in rekening gebracht.

 

   3. Bestellen

3.1: Komen uitverkochte items nog terug?:

We doen ons best om alle uitverkochte items zo snel mogelijk weer aan te vullen. Houd onze social media in de gaten! Hierop worden alle nieuwe items aangekondigd.

3.2: Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen?:

Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een foutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.

3.3: Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?:

Dit kan, mits je het op tijd laat weten. Stuur een mail naar info@mooddz.nl of stuur een Whatsappje naar 0626645387 en wij nemen contact met je op om dit te regelen.

3.4: Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling mijn afleveradres nog wijzigen?:

Dit kan, mits je het op tijd laat weten. Stuur een mail naar info@mooddz.nl of stuur een Whatsappje naar 0626645387 en wij nemen contact met je op om dit te regelen.

3.5: Wanneer is de klantenservice bereikbaar?:

Wij zijn doordeweeks van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8:30 - 17:00 (m.u.v. feestdagen). Wij doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk verder te helpen met alle berichten en vragen!

3.6: Worden de items in mijn winkelwagentje gereserveerd?:

Artikelen in je winkelwagen en of verlanglijstje worden niet gereserveerd. Wanneer je dit zou willen, neem dan contact met ons op via social media of stuur een Whatsappje naar 0626645387.

 

   4. Betalen

4.1: Welke betaalmethodes kan ik gebruiken om mijn bestelling af te rekenen?:

In Nederland kun je de volgende betaalmethodes gebruiken:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Apple pay
  • Google pay

4.2: Hoe gebruik ik een kortingscode op jullie site?:

Heb jij een kortingscode? Op de pagina van jouw winkelmandje kun je de kortingscode invullen. De kortingscode voer je in bij ‘Kortingscode’ en daarna kun je klikken op ‘Toepassen’.

4.3: Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?:

Je ontvangt binnen een 5 minuten orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat dit mailtje in je spam terecht komt. Mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact op met info@mooddz.nl of stuur een Whatsappje naar 0626645387.

Terug naar blog